NTO VE ÖZEL HATEM HASTANESİ ARASINDA ÜYELERİMİZE %20 SAĞLIK İNDİRİMİ PROTOKOLÜ İMZALANDI

Nizip Ticaret Odası (NTO), üye odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda üyelerinin sosyal ve ekonomik refahına katkı sağlayacak önemli bir iş birliğine daha imza attı.

NTO VE ÖZEL HATEM HASTANESİ ARASINDA ÜYELERİMİZE %20 SAĞLIK İNDİRİMİ PROTOKOLÜ İMZALANDI

NTO ile Özel Hatem Hastanesi arasında, oda üyelerine ve birinci derece yakınlarına sağlık hizmetlerinde %20 indirim avantajı sunan stratejik bir iş birliği protokolü imzalandı.

Nizip Ticaret Odası hizmet binasında gerçekleştirilen imza töreninde, taraflar kurumlar arası dayanışmanın bölge halkı ve ticaret dünyası için taşıdığı öneme vurgu yaptı. İmzalanan bu protokolle birlikte NTO üyeleri, Özel Hatem Hastanesi’nin sunduğu kaliteli sağlık hizmetlerinden avantajlı koşullarla faydalanabilecek.

Odamızın kurumsal kimliğini ve üye memnuniyetini her zaman en ön planda tuttuklarını belirten NTO Genel Sekreteri Dilek Süzer, imza töreninin ardından yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

"Nizip Ticaret Odası olarak, yüksek TSE hizmet standartlarımızla üyelerimize sadece ticari alanda değil, hayatın her alanında destek olmayı bir görev addediyoruz. Ticaret erbabımızın ve sanayicilerimizin sağlığı, bizler için her şeyden daha kıymetlidir. Bugün Özel Hatem Hastanesi ile imzaladığımız bu protokol sayesinde, üyelerimizin sağlık hizmetlerine çok daha avantajlı ve kaliteli koşullarla ulaşmasını hedefledik. İş birliğimizin tüm NTO ailemize ve ilçemize hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyor, üyelerimize sağlıklı günler diliyorum."

 

Haber Merkezi
23.06.2026

Yorumlar (0)

+ Yorum Yaz

Diğer Haberler